Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige HRM Medewerker die ondersteuning biedt voor de financiële administratie.
Vind je het leuk om met mensen te werken en tegelijk financiële taken op te pakken?
Ben je stressbestendig en houd je van afwisseling?
Dan ben jij wellicht de versterking die wij zoeken voor ons team!
Wat ga je zoal doen?
In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor diverse HR- en financiële taken.
Je takenpakket is breed en bestaat uit onder andere:
- Personeelsadministratie: Verwerken en bijhouden van personeelsgegevens in diverse portalen. Je hebt veel contact met onze “nieuwe” medewerkers
- Urenregistratie: Nauwkeurige registratie en controle van de gewerkte uren van medewerkers en de verwerking in de systemen.
- Financiële administratie: Ondersteunen bij banktransacties en verwerken van financiële boekingen.
- Procesverbetering: Actief bijdragen aan het verbeteren van HR- en financiële processen.
- Ondersteuning: Verlenen van ondersteuning bij verschillende administratieve en organisatorische taken.
- Ondersteuning van de afdeling Opleidingen: Assisteren bij administratieve processen binnen onze opleidingsafdeling en onder andere onze klanten ontzorgen.
Wat verwachten wij van jou?
- Opleidingsniveau: hbo niveau met minimaal een afgeronde mbo opleiding niveau 4 in de richting van HR, administratie of een vergelijkbare opleiding.
- Ervaring: Ervaring in een HR-functie of financiële administratie is een must.
- Vaardigheden:
Nauwkeurig en gestructureerd kunnen werken.
Goede communicatieve en organisatorische vaardigheden.
Proactief, zelfstandig en stressbestendig.
Ervaring met verschillende softwarepakketten zoals Loket, SnelStart, YourSoft.
Ervaring in de logistieke sector is een grote pré. - Competenties: Teamspeler, flexibel en oplossingsgericht.
Wie zijn wij
Welkom bij Flexibel Transport & Opleidingen!
We zijn een hecht team dat samenwerkt om altijd een goede match te maken in de arbeidsvraag voor de transportsector. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe uitdaging als vrachtwagenchauffeur of in een ander logistiek vakgebied, bij ons vind je de flexibiliteit en vrijheid die je zoekt.
Ons uitzendbureau, gevestigd in Nieuw-Amsterdam, koppelt sinds 2014 enthousiast talent aan de beste werkgevers in de transportwereld. We zorgen niet alleen voor dé beste match, maar bieden ook diverse opleidingen aan om je kennis en (praktijk)ervaring verder te ontwikkelen, zoals Code 95 en EHBO.
Het leuke aan werken bij ons? We houden het informeel, de sfeer is gezellig, en we doen er alles aan om elkaar te ondersteunen. Van salarisadministratie tot ziekteverzuim op onze HR-afdeling, iedereen staat klaar om je te helpen groeien.
Ben jij klaar om deel uit te maken van een gedreven team dat altijd voor de beste oplossing gaat? We kunnen niet wachten om je te ontmoeten!
Wat bieden wij?
- Een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is.
- Mogelijkheden om processen te verbeteren en je verder te ontwikkelen.
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Pensioen vanaf de eerste werkdag.
- Flexibiliteit in werktijden: fulltime of parttime.
Enthousiast geworden?
Herken jij jezelf in deze functie en heb je zin om aan de slag te gaan in een afwisselende rol met veel verantwoordelijkheid?
Solliciteer dan nu en kom ons team versterken!
Wij ontvangen graag je C.V. en motivatiebrief.
Deze mag je sturen naar mieke@flexibel-transport.nl en wil je graag eerst meer informatie?
Bel dan naar tel. 0591 – 26 00 81.
Wij kijken uit naar je reactie!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!