Ben jij goed met cijfers en werk je graag nauwkeurig? Vind je het leuk om verschillende taken op te pakken en snel te schakelen als dat nodig is? En werk je graag in een bedrijf waar veel gebeurt en geen dag hetzelfde is? Dan hebben wij voor een opdrachtgever in de transportsector een mooie functie voor jou! Deze functie is in Nieuw-Amsterdam.
Wat ga je doen?
In deze functie ben je verantwoordelijk voor uiteenlopende financiële en administratieve werkzaamheden. Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende taken en weet goed prioriteiten te stellen. Je houdt je onder andere bezig met:
- Het voeren van de verschillende financiële administraties in al haar facetten
- Opzetten en optimaliseren van financiële procedures
- Onderhouden van stamdata
- Voorbereiden en indienen van btw-aangiftes
- Voorbereiden van de jaarrekening
- Opstellen en analyseren van managementinformatie
Wie ben jij?
Wij zoeken een collega die:
- Beschikt over een hbo-diploma of hbo werk- en denkniveau
- Aantoonbare ervaring heeft met financiële administratie en boekhoudsoftware
- Ervaring met het opstellen van jaarrekeningen, waarbij kennis van Audition een pre is
- Nauwkeurig en zelfstandig werkt, met een flexibele instelling
- Snel kan schakelen en het leuk vindt om afwisselende taken op te pakken
- Initiatief toont en meedenkt over verbeteringen in processen
Wat bieden wij?
- Een fijne werkplek in een betrokken team
- Doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Ruimte voor eigen inbreng en procesverbetering
Kom jij ons team versterken?
Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer dan snel door je motivatiebrief en cv te sturen naar personeelszaken@flexibel-transport.nl.
Voor vragen kun je contact opnemen met 0591 – 260080.
Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.